Medlemsskab

Prisen for et medlemsskab for 1 hold er 500 og halv pris for efterfølgende hold, prisen er for et halvt år, der bliver opkrævet 2 gange årligt 1/2 og 1/8.

Indmeldelse i den mellemliggende periode, bliver beregnet forholdsmæssigt.

Din medlemsskab er for et halv år ad gangen og bliver fornyet ved betalingen ved efterfølgende betalinger.

Du kan selv melde dig ud ved at logge ind på din profil eller kan give os besked på mail bente.komigang@gmail.com eller telefon 50565604.

Efter indmeldelse og betaling er der ikke fortrydelsesret, og det er ikke muligt at få refunderet hele eller dele af kontingentet.

INDMELDELSE OG KONTINGENTBETALING.

Tryk tilmelding på forsiden. Herfra bliver du guidet igennem oprettelse af din profil samt betaling af kontingent.

Du skal have følgende klar.

• - et mobilnummer og en e-mail
  • - et betalingskort og nem-id, da betalingerne skal godkendes (veryfi by visa) hvis du har tilmeldt dette via din bank
  • - vi tager ikke mod kontanter, da vi i foreningen ikke har noget betalingskort og ikke kan sætte penge ind i vores bank
  • - undtagelsesvis kan du benytte overførsel af det viste beløb til vores bank regnr. 1551  konto 10786355,  men det er vigtig at du har oprettet en profil først, så vi ved hvor vi skal registre din betaling.

Vi sender ikke girokort ud.