# Velkommen til Kom I Gangs medlems- og hjemmeside.

# Vi er en motionsklub/forening, som hovedsageligt træner ældre borgere eller borgere som har været gennem et kommunalt genoptræningsforløb og gerne vil fortsætte. Men vi har også medlemmer som kommer fra gaden eller fra mund til mund-metoden, alle er velkommen også selv om man ikke er nået pensionsalderen.

Vi laver motion, så hele kroppen bliver arbejdet igennem på en skånsom måde, så alle kan være med.

# Vi har flere forskellige slags instruktører, hovedsagelig studerende enten fysioterapeut eller idræt, men har hele tiden brug for nye, så kig under stillingsopslag

# Vi har hold i Sundhedshusene Vanløse, Vesterbro, Nørrebro og Amager, se under adresser

#        Vi har hold i Sundby Øster hallen og Prismen, se under adresser

Som noget nyt har vi et yoga hold hver tirsdag kl. 10 i Prismen.

#        Vi har hold på alle niveauer, så alle kan være med.

# Så har du lyst til en prøvetræning, kan du finde vores hold under tilmelding.

# I menuen for oven finder du tilmelding til de enkelte hold, da vi har onlinetilmelding og betaling. Vores betaling er sikker Verify by Visa.

# Udover de faste træningstider, deltager vi Spring for Livet, We Walk som er arrangeret af DGI og Bevæg dig for Livet.

# I sommerhalvåret, træner mange af udenfor, ligesom der bliver arrangeret ture på tværs af holdene, hold øje med Event og se nogle af de dejlige billeder fra turene i år.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte en af os fra bestyrelsen.

Hold i dag